+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Grandhotel Ambassador Národní dům Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 249 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

andere Gruppe, 28.9.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • celkově dobré

  • Procedury byly dobře načasované

  • Studené jídlo chladný bazén nepoměr ceny a výkonu u pedikúry

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

25.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Olga Žáková

18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Líbilo se nám vše, byli jsme v tomto hotelu již po třetí . Jsme spokojeni. Pojedeme určitě znovu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 4.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Strava velký výběr, ubytování čisté. Doporučuji

  • Při objednávání pobytu jsem se informovala, zda je v hotelu kolárna pro kola. Při příjezdu na ubytování nám bylo umožněno dát kola do úzké kanceláře, kde pracovala paní provozní. Což bylo pro nás i ní dost nepříjemné i když paní říkala, že jí to nevadí že to je běžné. Do hotelu není bezbariérový přístup a tak kola jsme museli dávat hlavním vchodem což je asi 6 - 8 schodů a schody byly i do kanceláře. Máme elektrokola a ty jsou docela těžké a tak nebýt dvě osoby tak to ani nedáme. Jinak celý pobyt byl moc hezký, ale pokud není kolárna v hotelu není dobré tuto službu nabízet.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jakub Geier

Familie mit kleinen Kindern, 1.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Celkově jsme si pobyt užili. Paleta i úroveň procedur a spa byla skvělá! S kvalitou jídla jsme byli spokojeni, jen pestrost mohla být větší (ovoce, zelenina, dezerty). Prakticky chyběla nabídka bezlaktózových nebo rostlinných alternativ. Jacuzzi je součástí bazénu a není teplá.

  • Pěkný a čistý bazén. Zázemí spa a sauny. Nabídka a kvalita lázeňských procedur. Vstřícný personál, zejm. pokojské. Klidné pokoje a pohodlné postele.

  • Sauny až od odpoledne. Časový rozsah snídaní a večeří. Slabá klimatizace v největších vedrech.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Karel Lazecký

Älteres Paar, 8.8.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme spokojeni , jídlo, procedury, ubytování, personál - vše bez výhrad

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Jiravová

Einzelreisender, 1.8.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Procedury na vysoké úrovni. Personál ochotný, milý, profesionální. Stravování velmi dobré. Hotel je umístěn na celkem klidném místě, přesto nedaleko kolonády.

  • Ochota veškerého personálu. Vybavení wellness centra. Organizace procedur.

  • ---

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Marcela Holubova

Einzelreisender, 27.7.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme spokojeni.

  • Líbil se nam hotel procedury i okoli hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Kateřina Knopová

andere Gruppe, 12.7.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo v pohodě, ubytování krásné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Prejza

Älteres Paar, 5.7.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Nelibilo se mi ze jsem musel pri odjezdu doplatit parkovani cca 900kc i pres to, ze bylo uvedeno parkovani u hotelu a melo byt v cene. Recepcni mi sdelil, ze v dobe festivalu by tam chtel parkovat kazdy a vubec nebral ohled na to, ze jsme hosty hotelu. Navic misto na parkovisti bylo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Grandhotel Ambassador Národní dům hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Prejzo, Váš pobyt byl rezervován v době, kdy parkovné bylo v ceně balíčku, což naše recepce přehlédla a poplatek za parkování naúčtovala. Za tuto chybu se velice omlouváme, poplatek bude vrácen na Vaši kreditní kartu.
I přes tuto nemilou událost doufáme, že se Vám pobyt líbil a velice rádi Vás u nás znovu uvítáme.
S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, S&M manager

Anonym

Älteres Paar, 28.6.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 26.6.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Obsluha a vstřícnost při procedurách bez chyby, velmi ochotné a komunikativní. Jídlo bez chyb včetně množství.

  • Koberce na chodbách i v pokojích jsou již za zenitem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Grandhotel Ambassador Národní dům hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté, děkujeme za ocenění pozitivní i to trochu méně; všechny jsou pro nás velice důležité ve snaze zlepšit úroveň našich služeb a zajistit tak našim hostům odpovídající pohodlí a spokojenost. Budeme rádi, pokud nás znovu potěšíte Vaší návštěvou. S přáním hezkého dne Ing. M. Beňáková, S&M manager

Anonym

Älteres Paar, 22.6.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jaroslava Kolářová

andere Gruppe, 19.6.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Od příjezdu bylo vše špatně. Dali nám špatný pokoj. Měly jsme mít oddělené postele a pokoj s balkonem, který jsme si zaplatily. Dostaly jsme pokoj s manželskými postelemi a bez balkonu. Přesto, že od Vás jsme měly poukaz správný, oni měly špatný. Správný pokoj nám dali až druhý den a to po dlouhém dohadování. Personál byl k nám arogantní, hlavně paní provozní. Strašně se divila, co po ní chceme i přesto, že z naší strany ani z Vaší k chybě nedošlo. Evidentně chyba byla na straně hotelu. Požadovaly jsme kompenzaci za ten jeden den bez balkonu a to se nám akorát vysmáli. Dali nám vizitku na kompetentní osobu, s kterou to máme řešit. Byl to nejhorší pobyt, co jezdíme na wellnesy. Odjely jsme již v sobotu, jelikož setrvávat v tomto prostředí jsme již nechtěly. Jediná osoba, která byla vstřícná a ochotná, byla pokojská paní Kamila Jánská. Té patří dík a pochvala.

  • Nic

  • Přístup personálu, jídlo se nedalo jíst, až na snídaně, ty celkem ušly. Jídlo bylo bez chuti a samé blafy. Již od pohledu to vypadalo příšerně. A v době obědů mí k pití pouze vodu je opravdu smutné.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2
Grandhotel Ambassador Národní dům hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kolářová, je nám velice líto, že pobyt v Grandhotelu Ambassador nesplnil Vaše očekávání.
Ve Vaší rezervaci byl ze strany hotelu potvrzen Junior Suite s oddělenými lůžky bez balkónu, což potvrzuje i Spa.cz. Při příjezdu Vám byl poskytnut pokoj kategorie Suite, což je kategorie vyšší než Junior Suite. Oddělené postele byly připraveny v průběhu 15 minut. Druhý den Vám byl nabídnut Junior Suite s balkónem a oddělenými lůžky, který jste přijaly.
K obědům a večeřím jsou nabízeny 4 druhy čaje, voda a kefír.
Reference hostů na rezervačních portálech vyjadřují spokojenost se službami hotelu (Spa.cz 90 % za rok 2022, Booking.com 84 %, Sanatoriums.com 88 %).

Jaromíra BUDKOVÁ

Einzelreisender, 12.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Organizace a procedury byly vynikající.

  • Průměrné obědy a večeře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Marie Přibáňová

Einzelreisender, 5.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10