+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Grandhotel Ambassador Národní dům Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 249 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Petr Štrumfa

jednotlivec, 14.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 14.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Lenka Řachová

ostatní, 17.1.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvele umístěné ubytování, personál ochotný, služby perfektní. Rozhodně sem v budoucnu zavítam znovu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Grandhotel Ambassador Národní dům odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Řachová, děkujeme za krásné ocenění našeho hotelu a budeme se těšit na Vaši další návštěvu u nás! S pozdravem M. Beňáková, Reservation department

Anonym

dospělý pár, 3.1.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Dana Uresova

jednotlivec, 1.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 29.12.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jaroslav Bajgar

jednotlivec, 20.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • skoro všecko

  • možná by mohla být trochu vyšší vana na perličkovou koupel (víc vody)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Grandhotel Ambassador Národní dům odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Bajgare, děkujeme za skvělé hodnocení, Vaši připomínku předáme kolegům na SPA, pokud to bude technicky možné, určitě proceduru upravíme.
Ještě jednou srdečné díky za Vaše hodnocení a podporu a hodně zdraví a pohody o Vánocích a v novém roce 2022.
M. Beňáková, reservation department

Pavel Potměšil

jednotlivec, 19.12.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • byli jsme spokojení

  • ochota personálu

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Grandhotel Ambassador Národní dům odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Potměšile, velice děkujeme za krásné ohodnocení, takové reakce nám pomáhají ve snaze zvládnout tuto nelehkou dobu. Moc děkujeme za podporu! M. Beňáková, reservation department

Anonym

dospělý pár, 18.12.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • S pobytem v hotelu jsme byli velmi spokojeni. Můžeme tento hotel každému doporučit.

  • Příjemný personál od recepčního přes rehabilitační pracovníky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Při příjezdu nebylo šampaňské, večeře v restauraci nebylo řečeno že máme za 300 Kč na osobu jídlo a pití, studená voda v bazénu,

Personál
10
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Miroslav Fuchs

skupina přátel, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 3.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • - parkovné není v ceně, s ohledem na délku a cenu pobytu by mělo být v ceně - neaktuální fotografie na webu - neodpovídají realitě - jídla nabízená v rámci pobytu neodpovídají hotelu 4* - restaurace, která je součástí hotelu se rozhodla nepřijímat platební karty - velikost hotelového wellness absolutně neodpovídá velikosti/obsazenosti hotelu - nedodržování protiepidemických opatření ze strany personálu hotelu a restaurací

  • - SPA - úroveň procedur - umístění hotelu - hotelový servis (úklid)

  • - platba za parkovné - wellness - na snídani pouze překapávaná káva

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jan Žižka

dospělý pár, 30.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • - chyby v procedurách, po příchodu k saunám zjištěno, že jsou vypnuté a použití se má hlásit dvě hodiny předem

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Srbecka

dospělý pár, 29.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Šárka Holbová

skupina přátel, 29.11.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkový pobyt splnil naše očekávání a v některých byl nad naše očekávání. Vřele doporučím svým přátelům a všem moc děkuji za splnění mého snu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Aleš Vicenec

dospělý pár, 27.11.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Plzeňská restaurace s výbornou a milou obsluho.

  • Nedodržování hygienického opatření tolerované personálem.

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 25.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • hotel v centru, přesto klid příjemný personál velmi chutné jídlo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Milan Mráz

mladý pár, 23.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Výborné jídlo, ochotný personál, skvělá poloha hotelu (snadná dostupnost vlakem/autobusem), sauna a bazén přímo v hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Grandhotel Ambassador Národní dům odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Mrázi, moc děkujeme a těšíme se na další setkání v příjemnější době! Krásné Vánoce a mnoho štěstí a zdraví přeje kolektiv Grandhotelu Ambassador!

Robert Zahradník

dospělý pár, 22.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Neni co vytknout. Vse k plne spokojenosti. Personal byl usmevavy a plnil vse co bylo na mysli.

  • Nemame co

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Grandhotel Ambassador Národní dům odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Zahradníku, děkujeme za krásné, v této pro nás velice těžké době tak příjemné ohodnocení a těšíme se na viděnou v lepších časech!

Martina B.

dospělý pár, 22.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel má skvělou polohu na pěší zóně, kde jsou všechny potřebné obchody např. DM, restaurace, lékárna a i muzeum J.Bechera a blízko autobusové nádraží. K pramenům na kolonádu je to pak hezká krátká procházka cca 15 min. Hotel je krásný zvenku a citlivě upraven zevnitř i pokoj byl velmi stylově vybaven. V hotelu je i koncertní sál, kde jsem byli na koncertě a měli velmi krásný zážitek. Všichni zaměstnanci byly velmi vstřícní,snídaně bohaté, SPA velmi dobře vybavené. Město Karlovy Vary je krásně opraveno a nabízí hodně vyžití např. nádherné divadlo, muzeum Moser, vila J. Bechera, procházky na vyhlídky na kopce okolo Varů a např. i výlet na hrad Loket.

  • umístění hotelu centru Karl.Varů bohaté snídaně voda k večeři k večeři každý den něco jiného 3 různá jidla a jedno z nich ryba SPA, 3 pěkné sauny a bazén velmi dobré masáže i ostatní procedury velikost pokoje a koupelny velký bezbariérový sprchový kout teplo v pokoji vyhřívaná podlaha v koupelně osobní váha na pokoji Pillow service - možnost si půjčit zdarma lepší polštář kvalitní župany a pantofle v pokoji minibar na pokoji dobře chladil milý perslonál - recepce,SPA,úklid estetika hotelu, pokoje, vybavení i koupelny

  • Drobné nedostatky hotelu: chladno v rest. J. Zeyer při večeřích žádná vegetariánská jídla k večeři (pouze zel. saláty) jednotvárné zákusky k večeři při večeři není káva pouze čaj stylové kohoutkové baterie, které se těžko ovládaly hlavně ve sprše žádné poličky ve sprše málo úložných prostorů v koupeně-žádná skříňka nebo polička málo účinný větrák v koupelně/WC nelze samostatně ovládat jednovrstvý toal. papír menší TV na velký pokoj pouze 2 skleničky na pokoji, chybí sklenky např. na víno nebo hrnečky na pokoji není varná konvice (lze zapůjčit za poplatek) tvrdší pérové matrace studenější vířivka jako součást bazénu žádná výzdoba SPA a sauny chybí ochlazovací bazének u saun pokoj je díky závěsům a orientaci do zástavby tmavší opravdu příkré schody do hotelu-nepříjemné při nošení kufrů není bezbariérový přístup

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6