+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Grandhotel Ambassador Národní dům Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

249 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    91%
  • Чистота

    93%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    89%
  • Соотношение цена / качество

    86%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Jiri Machutka

Пожилые пары, 4.7.2016

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
10 %
  • byli jsme velice spokojeni se vším.

Персонал
1
Services
1
Чистота
1
Комфорт
1
Value/money
1

Anonym

одинокий путешественник, 23.8.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
28 %
  • Dostupnost

  • V hoteli, kde zaplatim 4,5. tis za noc mat rovnake ranajky kazdy den a k pitiu po parkoch a klobase studenu vodu, alebo dzus, tak neviem. Doporucujem tomu, kdo ma na sterosti pripravu , menu ranajok pozriet sa po iných hoteloch tejto kategorie.

Персонал
2
Services
2
Чистота
6
Комфорт
2
Value/money
2

Suk Viktoriya

24.2.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
36 %

(without text rating)

Персонал
2
Services
2
Чистота
10
Комфорт
2
Value/money
2

Anonym

Группы друзей, 27.11.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
44 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
6
Чистота
4
Комфорт
6
Value/money
2

Anonym

Пожилые пары, 9.1.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
48 %
  • Prvorepublikový hotel má již své nejlepší časy za sebou, působí velmi ošuntěle a neudržovaně a rozhodně nesplňuje standard čtyřhvězdičkového hotelu. Hned po příjezdu vás uvítají dveře s oprýskaným lakem, na čalouněných židlích v jídelně jsou fleky a prošoupané potahy, skříň na pokoji měla vylomený zámek a v pokoji nebyla ani varná konvice, u bazénu byla děravá osuška a polička v chodbě byla přichycena lepenkou. Vánoční balíček zahrnoval řadu doplňkových služeb, ale při příjezdu jsme nedostali žádné souhrnné informace a na všechno jsme se museli postupně vyptávat. Lázeňské procedúry nám byly objednány ve stejnou dobu, kdy se odehrával koncert filharmonie a museli jsme si sami domlouvat změny termínů. Avizovaný dárek na pokoj jsme přes opakované urgence nedostali, místo toho jsme měli slevu za parkování.

  • Lázeňské procedúry

  • Celkový stav a prostředí hotelu, které neodpovídá 4 hvězdičkám

Персонал
4
Services
6
Чистота
8
Комфорт
4
Value/money
2

Jaroslava Kolářová

Другая группа, 19.6.2023

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
48 %
  • Od příjezdu bylo vše špatně. Dali nám špatný pokoj. Měly jsme mít oddělené postele a pokoj s balkonem, který jsme si zaplatily. Dostaly jsme pokoj s manželskými postelemi a bez balkonu. Přesto, že od Vás jsme měly poukaz správný, oni měly špatný. Správný pokoj nám dali až druhý den a to po dlouhém dohadování. Personál byl k nám arogantní, hlavně paní provozní. Strašně se divila, co po ní chceme i přesto, že z naší strany ani z Vaší k chybě nedošlo. Evidentně chyba byla na straně hotelu. Požadovaly jsme kompenzaci za ten jeden den bez balkonu a to se nám akorát vysmáli. Dali nám vizitku na kompetentní osobu, s kterou to máme řešit. Byl to nejhorší pobyt, co jezdíme na wellnesy. Odjely jsme již v sobotu, jelikož setrvávat v tomto prostředí jsme již nechtěly. Jediná osoba, která byla vstřícná a ochotná, byla pokojská paní Kamila Jánská. Té patří dík a pochvala.

  • Nic

  • Přístup personálu, jídlo se nedalo jíst, až na snídaně, ty celkem ušly. Jídlo bylo bez chuti a samé blafy. Již od pohledu to vypadalo příšerně. A v době obědů mí k pití pouze vodu je opravdu smutné.

Персонал
6
Services
2
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
2
Grandhotel Ambassador Národní dům ответил на этот отзыв.
Vážená paní Kolářová, je nám velice líto, že pobyt v Grandhotelu Ambassador nesplnil Vaše očekávání.
Ve Vaší rezervaci byl ze strany hotelu potvrzen Junior Suite s oddělenými lůžky bez balkónu, což potvrzuje i Spa.cz. Při příjezdu Vám byl poskytnut pokoj kategorie Suite, což je kategorie vyšší než Junior Suite. Oddělené postele byly připraveny v průběhu 15 minut. Druhý den Vám byl nabídnut Junior Suite s balkónem a oddělenými lůžky, který jste přijaly.
K obědům a večeřím jsou nabízeny 4 druhy čaje, voda a kefír.
Reference hostů na rezervačních portálech vyjadřují spokojenost se službami hotelu (Spa.cz 90 % za rok 2022, Booking.com 84 %, Sanatoriums.com 88 %).

Ludmila Červinková

Пожилые пары, 7.6.2018

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
5
Чистота
7
Комфорт
6
Value/money
4

Martina

Пожилые пары, 2.4.2024

Čeština

  • Общий рейтинг
56 %
  • Prostorný vellý pokoj

  • Jídlo nic extra slabota pořád něco docházelo a trvalo dlouho než to doplnili a k večeři na zapíjení voda a kefír ?

Персонал
4
Services
4
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6
Grandhotel Ambassador Národní dům ответил на этот отзыв.
Vážení hosté, děkujeme za hodnocení; je nám líto, že Vám zážitek z dovolené zkazila nespokojenost s úrovní stravování. Budeme se snažit, aby se kvalita jídel podstatně zlepšila. Nicméně, ještě poznámka k nápojům k večeři - v nabídce je voda, kefír a výběr z 6 druhů čajů.
S přáním hezkého dne Rezervační oddělení GH Ambassador

Anonym

одинокий путешественник, 12.1.2023

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
2

Ján Grosiar

Пожилые пары, 28.12.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
56 %
  • Služby hotelu nesou na úrovni čtyř hvězdiček!

  • Přes omezení doby ve walness centru v důsledku drahých energií, dobrá úroveň, včetně lázeňské péče.

  • Neinformovanost ze strany recepce o možnostech stravování v hotelu, i na dotaz podávané zavádějící informace o jiných restauracích ( kromě jídelny Julius Zeyer) Hotel neodpovídá úrovni 4hvězdiček!

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
4

MUDr.Radovan Havel

26.12.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Stanislav Šustek

одинокий путешественник, 19.3.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
60 %
  • Grand hotel?

  • Spa výborné, personál fajn.

  • V pokoji na zemi smetí, prach ve skříni, v koupelně vlasy. Běžný standart na pokojích konvice a káva, čaj. Snídaně a první večeře podprůměrné. Výborná postel ale velice tvrdý, neforemný polštář.

Персонал
10
Services
6
Чистота
2
Комфорт
6
Value/money
6
Grandhotel Ambassador Národní dům ответил на этот отзыв.
Vážený pane Šustku, děkujeme za hodnocení; velice se omlouváme za nedostatky, které by se v grandhotelu určitě vyskytovat neměly; Vaše připomínky jsme předali k vyřízení housekeepingu a jsme přesvědčeni, že se situace již nebude opakovat.

Monika Sadílková

Группы друзей, 18.12.2022

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Bohužel jsem čekala tedy mnohem více. :/ Pán na recepci milý, vše vysvětlil. Hotel je hezký, jen už bych asi čekala modernější a luxusnější vybavení. Hodnocení níže. Nepotrpím si na extra luxus, ale jídlo vyloženě zklamání, ubytování a procedury průměrné. U SPA - nechtěly jsme přijít pozdě, tak jsme se šly podívat večer a naše prostory jsme nenašly, naštěstí druhý den jsme šly na proceduru a "naše dveře" do SPA našly hned - možná dveře zvenčí lépe označit, ať nejsou i další nervozni, že nevědí, kam druhý den jít. ;)

  • - procedury (sice jen 2), ale v pořádku - masáž bych brala více pořádnou, než jen relaxační a hlavně delší - uklizeno, hned druhý den vyměněn ručník - vše jako Becherovka, kolonády jsou poblíž - bazén, 3 druhy saun, prostěradlo a ručníky k dispozici - hezké SPA prostory, fungující zaměstnanci, vše na čas, příjemné prostředí - SPA bych asi vypíchla jako to nej z celého hotelu

  • - největší děs bylo jídlo - večeře hotelu - výběr horší jak v kdejaké jídelně a chuť o ničem (chodím do školní jídelny pro obědy a 100x chutnější) večere vedle v Plzeň restauraci výborná. Snídaně - taky bída - nejsem vybíravá, vždy jdu na vajíčka - zde opět totálně nedochucená a to nikdy nesolim!!! chyběl i tavený sýr....klady snídaně - toustový chleba, opékač a pomeranč džus - procedury - čas dostanete přidělený - změna za poplatek - nepřijela jsem kvůli TV - ale z českých programů šla snad jen ČT 24???? hromada cizích, snad i arabských programů, ale jsem snad v ČR? - málo parkovacích míst - jen tak tak jsme se vešli - bazén malý, pro klidné zaplavání max. 2 lidi, bublinky, proudy propojeny s bazénem, vířivka se tak bohužel nekonala

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

Tereza

Группы друзей, 22.5.2022

Plzeň Česká republika

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
6
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 24.2.2022

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
60 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Lenka Frídlová

Пожилые пары, 5.11.2021

Pardubický kraj

  • Общий рейтинг
60 %
  • Celkově jsme byli spíše spokojeni, i když s některými výhradami. Pokoj mohl být větší, teplota šla nastavit jen do 23°C a venku už je opravdu zima. Pantofle se manželovi roztrhly.

  • Výborné jídlo v hotelové restauraci (snídaně i večeře) i v Nároďáku. Výborná masáž ve spa (záda, nohy).

  • Obsluha na recepci v závěru nebyla příliš přívětivá, ani jsme nedostali doklad na doplatek pobytu (zdál se nám vyšší než by měl být. Welness má málo lehátek a hlavně u sauny chybí ochlazovací bazének, sprchy jsou nedostatečné. Ledovač nefungoval vůbec. Hudební bar Kakadu uzavřen.

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
4

ivana Kročáková

одинокий путешественник, 17.8.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
62 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
8
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
5

Anonym

Семья со взрослыми детьми, 2.1.2023

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Byli jsme zklamaní ze Štědrého dne. V pobytovém balíčku, který jsem zakoupili byl slavnostní večer s živou hudbou. Bohužel se nekonal, ani nikdo nezdůvodnil proč. Když jsme si chtěli objednat nápoje k večeři, personál nebyl moc ochotný. Jídlo bylo standartní, potěšila nás nabídka vánočního cukroví. Malý dárek na pokoji v podobě slité vánoční štoly, zklamání. V hotelu bylo čisto a byly zde moc příjemné wellness služby, které jsme si užili. Karlovy Vary jsou krásné město, určitě se sem ještě podíváme.

  • Wellness služby

  • Méně ochotný personál v jídelně. Slíbený večer s živou hudbou, který neproběhl a ani nikdo nezdůvodnil proč.

Персонал
4
Services
8
Чистота
8
Комфорт
6
Value/money
6

Jana Zákorová

Пожилые пары, 27.12.2022

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Hotel hodnotíme průměrně, protože jsme na vánočním pobytu byli již 6x, máme možnost srovnávat a tento byl nejhorší.

  • Wellnes včetně služeb výborný, vybavení hotelu také dobré.

  • Slibovaná slavnostní štědrovečerní večeře se asi někam vytratila. Jediné co vzdáleně připomínalo slavnostní večeři byla sklenička sektu při vstupu do jídelny. Na recepci nedokázali při vyúčtování předložit seznam spotřebovaného pití a jídla. Jednotlivé účty nám nebyly většinou poskytnuty. Recepce podávala neúplné informace. Znuděná obsluha v jídelně a dávala to dost najevo.

Персонал
6
Services
6
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
2

Zdeňka Marková

Семья со взрослыми детьми, 19.12.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
64 %
  • Hotel je pěkně zrekonsruovaný a na výhodném místě.Personál ochotný.

  • Určitě neiodpovídá 4*.Na pokoji bylo 18 stupňů, takže celkem ?.To se, bohužel, nepodařilo vyřešit ani na naši prosbu.Na pokoji chybí varná konvice a možnost zakoupení hygienických potřeb např. v recepci

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6