0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Grandhotel Ambassador Národní dům Recenzje

Ocena hotelu

90%
Znakomicie

by 249 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    91%
  • Czystość

    93%
  • Wyposażenie

    90%
  • Komfort

    89%
  • Cena

    86%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Pavel Vladyka

para, 12.12.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 11.12.2022

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • Pán na recepci , osoba na svém místě , pomohl , poradil , vysvětlil co bylo třeba , perfektní obsluha v restauraci a velmi dobré jídlo

  • číšnice ( v bílém stejnokroji) v restauraci při nedělní snídani , že jsou stoly plné použitého nádobí po hostech , kteří již odešli je nezajímalo , v řešení byly jenom jejich soukromé záležitosti a smích který nebyl příjemný snídajícím hostům , úklid za ně prováděla slečna nebo paní v černém stejnokroji která vše zařídila

Personel
4
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Jiří Nesvadba

para, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
84 %
  • Velmi kladně hodnotím pokoj, personál ve wellness, ochotu recepce. Potud vše v pořádku. Co nemohu kladně hodnotit je nezarezervované místo k druhé večeři v restauraci Nároďák (museli jsme místo toho na oběd), kvalitu 1. večeře přímo v hotelu a 8 měsíců prošlé pivo v minibaru na pokoji.

  • Pokoj Welnnes Služby wellness Snídaně

  • Nerezervace večeře Kvalita jídla v restauraci Julius Zeyer Prošlý nápoj v minibaru

Personel
10
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6

Zdeňka Fibichová

para, 20.11.2022

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • O pobytu v hotelu musím psát jen v superlativech. Využili jsme nabízené služby včetně procedur, bazénu, sauny, večeři a' la cart v restauraci a všechno, včetně ochotného a milého personálu hodnotíme jako perfektní. Bonus v podobě koncertu KSO v nádherném historickém sále Orpheum.

  • Umístění v centru města, pohodlné a plně dostačující vybavení hotelu i pokoje, nabízené služby, vstřícný a ochotný personál, čistota.

  • Chladnější voda v bazénu se stejně chladnou vířivkou, absence fénu u bazénu. Pouhé 4 české stanice v TV.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

para, 12.11.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
88 %
  • Byli jsme již poněkolikáté a standardně perfektní.

  • Uvítala bych větší nabídku TV programů v češtině - nešel ani ČT sport .

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Jan Šafrata

podróżujący w pojedynkę, 9.11.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Věra Veselá

podróżujący w pojedynkę, 9.11.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Václav Ryšánek

podróżujący w pojedynkę, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Lenka Krátká

podróżujący w pojedynkę, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • velmi milý, ochotný a vstřícný personál, pestrá a vynikající strava, kvalitní procedůry

  • malá jídelna, příliš velká koncentrace lidí, ruští občané, kteří svou přítomností a chováním pobyt znepřjemňují

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Magda Sýkorová

podróżujący w pojedynkę, 3.10.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jana Pešičková

para, 28.9.2022

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Hodnocení okolí : hotel je situován v centru města a díky pěší zóně je tu absolutní klid.

  • Hodnotíme hotel jako velmi kvalitní. Rádi budeme doporučovat našim známým.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Miroslav Mišek

para, 26.9.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • ubytování, jídlo, procedury vše skvělé

  • přesnost začátků plánovaných procedur, moderní rehabilitační zařízení, velice příjemný personál

  • na TV nebyl naladěn ČT sport

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Veronika Procházková

podróżujący w pojedynkę, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Jediné, co mi vadilo, špatný signál českých stanic TV.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Tomáš Berka

podróżujący w pojedynkę, 25.9.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
80 %
  • S pobytem jsem byl spokojen průměrně. Na pokojích jsou malé televize , kde hrají jen 4 české programy. Lednice málo chladí, na stěnách jsou čmouhy a matrace taky nic moc. Koupelna vpořádku, velikost pokoje taky dobrá, topení vpořádku. Úklid pokoje a výměna prádla v pořádku.

  • Lokalita hotelu je celkem dobrá, dostupnost MHD, kultury a restaurací velmi dobrá.

  • Jídlo v hotelu bylo sice pravidelně doplňováno a bylo ho dost, ale kvalita jídla jak ve školní kuchyni. Rozmanitost taky malá. Jídlo nebylo dost teplé, maso někdy tvrdé, hlavně králik a kachna, rýže občas tvrdá, celkově jídla neslaná a nedochucená, ale byly i vyjímky kdy to bylo dobré. Procedůry v hotelu jsou na průměrné úrovni, některý personál se snaží, jiní to flákají a nebo to moc neumí. Hotelové welnews je tragedie. bazen malinký s málo teplou vodou, výřivka má stejnou teplotu jak bazen (málo teplá), sauny celkem dobré, ale schází ochlazovací bazének ( jen sprchy)

Personel
10
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
8
Grandhotel Ambassador Národní dům replied to this review.
Vážený pane Berko, děkujeme za podnětné hodnocení, budeme se snažit odstranit nedostatky a zvýšit úroveň služeb.
S přáním mnoha úspěchů Ing. M. Beňáková, reservation manager

Lubomír Müller

para, 21.9.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
96 %
  • Vážení, s pobytem jsme byli velmi spokojeni, žel, byl jen krátký. Na začátku došlo k jistému nedorozumění, protože jsme měli původně objednaný a zaplacený pobyt "redukční", ale ten z Vaší strany nebylo možné dodržet, tak jsme se nakonec na stejný termín dohodli na pobyt "komplexní" s tím, že obdržíme nadstandardní pokoj. To se stalo, nicméně v neděli večer nám začala ze stropu kapat voda do postele. Chápeme, že se to může stát i v lepších hotelích. Problém nebývá v tom, že se něco takového stane, ale jak personál na takovou situaci reaguje. A zde byla reakce okamžitá, rychlá a vstřícná. Okamžitě nám byl přidělen náhradní pokoj, dokonce ještě lepší. Moc děkujeme. Zdravíme, Lubomír a Alice Müllerovi, Praha

  • V podstatě jsme byli plně spokojeni.

  • Rozmary počasí, což ovšem nemůžeme vyčítat personálu hotelu. Jen bych chtěl upozornit, že se ve dne na chodbách občas zbytečně svítí, což možná v minulosti bylo zanedbatelné, ale při současných cenách energií stojí za to šetřit i v tomto ohledu.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8
Grandhotel Ambassador Národní dům replied to this review.
Vážený pane Müllere, moc děkujeme za krásnou pochvalu i za podnětné připomínky. Ještě jednou se omlouváme za technický problém, který jsme bohužel nemohli předvídat, ale z Vaší reakce vyplývá, že vyřešení problému bylo adekvátní. Rádi Vás znovu uvítáme v Grandhotelu Ambassador, pro jistotu někdy v květnu, kdy snad už počasí i v Karlových Varech bude odpovídat ročnímu období, což se nedá říct o letošním září... S pozdravem a přáním zdraví a úspěchů Ing. Mária Beňáková, sales &reservation manager

Anonim

inna grupa, 14.9.2022

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
84 %
  • Při příjezdu jsme omylem dostali jednolůžkový pokoj, ale obsluhující pracovník na recepci ihned napravil.

  • Pestrost stravy a velmi ochotná paní doktorka

  • Binec kolem hotelu a blízkých ulic, nedopalky cigaret, poházené kelímky i papírové kapesníky apod.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
10
Grandhotel Ambassador Národní dům replied to this review.
Vážení hosté, děkujeme za pochvalu i podnětné, bohužel odpovídající připomínky k čistotě okolí; můžeme Vás ujistit, že se snažíme tento problém aktivně řešit a vyřešit, bohužel, aktivity jistých občanů našeho krásného města nám v tom velice úspěšně brání...Budeme rádi, pokud nás i přesto někdy příště potěšíte svojí návštěvou!
S přáním hezkého dne Ing. Mária Beňáková, sales&reservation manager

Jiří Rypar

para, 13.9.2022

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme na lázeňském pobytu poprvé, a jsme opravdu mile překvapeni jak jsme byli hýčkaní. Jednak co se týče lázeňské péče, ta byla na vysoké úrovni a jednak co se týče ubytování a výtečné stravy. Nelituji ani Kč, kterou jsem za pobyt zaplatil. Ještě jednou děkuji.

  • Přístup všeho personálu který se o nás staral

  • Že to tak brzo skončilo!

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

para, 12.9.2022

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • spokojenost,doporučuji

  • ubytování

  • málo pestrý výběr studených pokrmů

Personel
10
Usługi
10
Czystość
8
Komfort
10
Value/money
8

Žáková Olga

para, 11.9.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme v hotelu Ambassador již po po druhé a chystáme se příští rok znovu. Jsme tam moc spokojeni. Děkujeme

  • Nám se líbilo všechno, procedury, jídlo, úklid. Všichni jsou moc příjemní a vstřícní. Musím pochválit paní doktorku.

  • nic

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jana Hejtmánková - Ševčíková

para, 11.9.2022

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
100 %
  • Velmi hodný a milý personál v restouraci, na procedurách a paní doktorka se setrou.

  • Jídlo výborné

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10